valkorv.blogg.se

Parapas av skriet

Publicerad 2015-03-17 10:38:43 i Allmänt,

Jag har gjort en parafas av skriet. 
Jag har bytt ut skriet mot en kanin och nosen på kaninen är precis som galet på skriet. Så det symboliserar måde en nose och ett gap. 
Skriet symboliserar förvånad enligt mig och min bild tycker jag symboliserar skräck, svaghet  och ledsenhet. 
Figuren i bakgrunden är ledsen och svag för att han alltid få gå i bakgrunden och aldrig synas. Han får alltid ta resterna och följa kaninen som härjar och styr. Men kaninen är ändå rädd för att misslyckas men försöker ändå vara så tuff och stark som möjligt. 

Kommentarer

Postat av: Bildlinda

Publicerad 2015-03-17 10:51:58

Bra jobbat! Kreativ tolkning av uppgiften.
Utförligt beskrivet.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela